Canzoni albanesi per bambini - kenge per femije - Turismo in Albania

Latest

Cuoriosità Albania

domenica 20 novembre 2011

Canzoni albanesi per bambini - kenge per femije

Qengji i Vogel , kenge per femije
 
Qingji vogel rri menushem be be bon pse me flet ashtu trishtushem be be be

ref:qingji vogel rri menushem be be bon pse me flet ashtu trishtushem be be be.
eja eja bashk ne are tring tring tring un mbledh lule ti ha bare tring tring tring

Ref .eja eja bashk ne are tring tring tring un mbledh lule ti ha bare tring tring tring . qingji dhe fatosi dashten be be bon , shokt e mi ketu jan mbledhur be be bon

Ref .qingji dhe fatosi dashten be be bon ,
shokt e mi ketu jan mbledhur be be bon une vetem u merzita tring tring tring dogji fjala u merzita tring tring trig Ref .une vetem u merzita tring tring tring dogji fjala u merzita tring tring trig .baba jam me ka premtue qingji im e kopera ti me que qigji im
Ref.baba jam me ka premtue qingji im e kopera ti me que qingji im do te jem baresh e fshatit tring tring tring do kullos brigje shpati tring tring tring Ref.do te jem baresh e fshatit tring tring tring do kullos brigje shpati tring tring tring

Qengji i Vogel (Agnelino Piccolino) in albanese 


Qengji i Vogel (Agnelino Piccolino) in italiano 


Una canzone albanese per bambini che proponiamo si chiama Qengji i Vogel ossia Agnelino Piccolino ed è una canzone che cantano i bimbi albanesi. Qui sotto potete vedere la versione in albanese e la versione in italiano.


Questa canzone è stata cantata al RAVENNA CHILDREN FESTIVAL nel 2009. E stata tradotta dall'albanese per renderela comprensibile anche ai bimbi italiani e per promuovere la cultura albanese TEATRO RASI RAVENNA 2009.SOLISTE SIMONA ISALLARI.KLARINETO ALFRED ISALLARI - VIOLINO FILIP THANO - PIANO FORTE :IRENA GJONI. ARRANGIAMENTI ALFRED ISALLARI.

1 commento:

  1. nuk ka me bukur se te kendosh kemget e vendit tend.BRAVO BRAVO,BRAVO BRAVO DHE SHUM SHUM BRAVO.PJERINI NGA SHKODRA,

    RispondiElimina